I'm back bitches!!

Hejsan alla fina bloggläsare!! Ni kanske känner igen mig från "robinns.blogg.se"
Jag avbröt den bloggen för att jag inte hade tid att blogga vardagligen. Men här kommer jag verkligen ge gärnet med att blogga och jag hoppas att mina förra läsare fortfarande läser (tror dock inte de tbh). 
 
För er som inte vet vem jag är så här är en kort förklaring om vem jag är: 
Jag heter Robin och jag är 16 år gammal. Jag bor i ett litet område i Göteborg med mamma och syrran. Jag avklarade nyss första året på grymnasiet. Jag går i ett Engelskt talande gymnasium som ligger i Göteborg såklart. Jag har ett stort intresse inom läsning, filmer, musik, pop culture och en massa annat. Här på min blogg så kommer ni få läsa om allt det dära och såklart om min vardag (om jag är bra nog och publicerar varje dag...)
 
Jag vill också ha sådana stunder där jag faktiskt skriver om allvarliga stunder som antingen har hänt i mitt liv. Jag kommer också att tala om aktuella händelser som jag anser behöver mer betoning. 
 
 
Thank you.
Rxbs.




Hänger du här ofta eller?







Trackback