Nytt i bloggen - Instagram

Hejsan alla fina bloggläsare!!
Detta kommer vara ett relativt kort inlägg.
Som väldigt få av er kan se så har jag lagt till en extra sak i min design på bloggen. Jag la till en liten låda där fyra av mina instagram bilder finns. Det tog lite tid för mig att fixa allt med koderna och så vidare men jag löste det. Jag tycker att det ser mycket bättre ut så för då kan ni se vad för bilder jag lagt upp på instagram. Och ifall ni vill följa mig på instagram (uppskattas mycket) så är mitt användarnamn -> @_roobiin <- 
Och ifall ni vill veta hur man gör en sådan sak så kan ni gärna säga till så kan jag visa er. 
 
 
Postat av: Anonym

Kan du visa ?

2016-06-13 @ 17:12:44
Postat av: ami

fin blogg, kul med förändringar också då och då :)

ha en bra dag !

2016-06-14 @ 11:20:01
URL: http://adeliciooous.blogg.se




Hänger du här ofta eller?







Trackback