Stop the Hate

Hejsan alla fina bloggläsare!!
Så igår kom jag fram till en video som fick mig inte bara att gråta utan att sörja. 
Som ni alla vet så var det en väldigt tragisk händelse i Orlando, Florida. Och en massa liv tog slut den dagen. Runt 50+ personer förlorade deras liv. 50+ föräldrar förlorade deras barn.
 
Jag kan inte förstå hur en person kan ha ett sådant stort hat för en grupp människor som går på samma sätt som dig, andas samma luft, sover på samma sätt, älskar på samma sätt. Det är hur konstigt som helst.
Att gå in i en klubb och börja skjuta folk för något som de absolut inte kan ändra på, något som man föds som är bara tragiskt. 
Mitt hjärta går sönder till alla som dog, och mitt hjärta och mina tankar går till föräldrarna och vännerna till dessa offer som dog i Orlando, Florida.
Älska varandra. Oavsett vad.
 
 
Postat av: Emso | Foto & Vardag

Jättefint skrivet av dig och det som hände är riktigt hemskt :(

2016-06-30 @ 19:58:29
URL: http://emso.blo.gg/
Postat av: Carro

hemskt med alla dessa attacker :(

2016-07-01 @ 18:04:35
URL: http://carro93.se/




Hänger du här ofta eller?







Trackback