Stunning - PLL Bok #11

Hejsan alla fina bloggläsare!!
Så jag har blivit klar med den 10:e boken (Ruthless) av Sara Shepard. Igår kväll påbörjade jag sen 11:e boken i serien (Stunning) och är ungefär 5 kapitel inne i boken. 
 
Böckerna och serien är VÄLDIGT annorlunda. Boken har inte direkt den dära läskiga känslan som man får när man kollar på serien. Men böckerna har med en massa bra saker som inte TV-serien inte har med. 
Personligen så gillar jag böckerna. Inte älskar utan gillar. De kan vara lite jobbiga att ta sig igenom men när man väl kommer in i de så kan det vara svårt att släppa de. 
 
Du kan köpa böckerna på antingen -> CDON.COM <- eller på sidan jag använder och tycker är 100x bättre  
-> Adlibris <- 
 
 
Postat av: Tilda Barkselius

Kul att läsa böckerna efter att man sett serien, man hade ingen aning om att det fanns så många delar i bokserien!

Svar: jo de är en väldigt lång serie hhaha :D
rxbin.blogg.se

2016-06-20 @ 22:21:29
URL: http://fluring.blogg.se/
Postat av: Felicia

Jag har bara läst den första :)

Svar: de första 4 böckerna är mina favoriter faktiskt haha :D
rxbin.blogg.se

2016-06-22 @ 12:34:47
URL: http://frokentv.se




Hänger du här ofta eller?







Trackback