Tisdag

Hejsan alla fina bloggläsare!!
Idag träffade jag upp två av mina väldigt bra kompisar: Aylin och Ranja. 
Vi tänkte äte middag på Ching Palace i Centralstationen (för er som vet vad det är; ayyyyeeee). Vi åt mat för att Aylin skulle åka till Turkiet i morgon så vi ville göra något gulligt vi tre innan hon åkte. 
Om ni har testat The Naked Juice Bar i nordstan så vet ni hur god den är! Jag köper alltid den som heter "Mean Green crusher" tror jag hahah. Så innan vi åt köpte jag en sån.
Min dag har vart väldigt rolig och jag ser verkligen fram emot vad sommaren har att erbjuda. :)
 
 
 
Visa lite kärlek till min kompis Aylin (tjejen till vänster). Hennes blogg heter -> KLICKA HÄR <- 
Postat av: Heléna

Vilka fina bilder och maten ser hur god ut som helst! Din kompis Aylin är verkligen vacker - söt som en docka :)

Svar: Tack så mycket! Jo maten va hur god som helst! Och ja Aylin är verkligen jättesöt! :D
rxbin.blogg.se

2016-06-14 @ 21:06:30
URL: http://helna.blogg.se
Postat av: Hanna

Omg Ching palace är bästa stället någonsin när det kommer till buffé! :D

Svar: ja asså visst är det?? :D :D
rxbin.blogg.se

2016-06-18 @ 20:27:09
URL: http://hannaflixx.blogg.se




Hänger du här ofta eller?







Trackback